bildspel

måndag 16 mars 2009

v.24


Här kommer den efterfrågade bilden om hur "magen" ser ut.
Jag är nu i v 24 och det sparkar för fullt, har lagt ut både här och där ser jag.
Ska till mvc på torsdag och göra den första mätningen och lyssna på barnets hjärta, vi får väl se vad hon säger om min stora mage. Ligger antagligen i överkant:)
Har precis köpt mina första mamma hipster och inte visste jag att de skulle täcka halva ryggen ;) man är ju bara för snygg. Säg den karl som bli tänd på det och den kvinna som känner sig attraktiv. Men det ska så klart vara bekvämt ;)
Ska bli skönt när man blir sig själv igen om man nu blir det efter tredje barnet;)

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är jätte-fin! Skit i om trosorna är fula, när man är gravid ska man ha det bekvämt!
    Lycka till på torsdag!

    SvaraRadera