bildspel

tisdag 3 mars 2009

Längtar, vill börja NU!

Nu var äntligen Eva Lindström hemma hos mig och berättade om ett företag som heter "Fitline" det är ett kost tillskott som jag efter denna kväll förstår att ALLA borde få i sig. VILKEN GREJ!
Hon berättar om varför vi inte får i oss alla näringsämnen som vi behöver, en orsak är att frukt och grönt inte får den tid den behöver på plantan. Men också att man inte sköter åkermarken som förr. (Den utarmas för att man ska få så mycket gröda på kortast tid. Förr lät man åkermark ligga i träda...) Sedan all dessa E-nummer och glutamat som finns i allting. Andelen barn och vuxna som mår dåligt, har allergier, huvudvärk, magont och andra sjukdomar ökar, ofta beror det på maten. Fit Line är ett kosttillskott (Man ska äta precis som vanligt också!). En påse blandas i ett stort glas vatten på morgonen för att få alla vitaminer och näringsämnen. På kvällen tar man ett glas och blandar i mineralblandning som gör att man sover bättre bla. Det är ju när man sover som kroppen återhämtar sig.
Nu ska jag, Anders och barnen börja med detta, längtar redan!
Sofie, Marita och Nina bestämde sig ocskå för att börja.
Det kostar ju så klart med det kommer att vara värt varenda krona när det gynnar mig och min familj.
Vi fick smaka på dryckerna och det var goda, Hugo drack den med mineraler som man bla skulle sova bättre på och han sover fortfarande fast kl är över 7 på morgonen och dessutom i sin säng- vet inte om det har med det att göra men de senaste 2 månaderna har han legat i vår säng, vaknat vid typ 05:30- 06:00 och de tillfällen vi har burit över honom till sin säng har han varit tillbaka efter någon timme.
Ni kommer att få följa oss hur det går och är ni nyfikna på fitline så fråga på, det jag inte kan svara på kan ni få av Eva Lindström- en toppentjej!
tel:0506-12256, lindstrom-eva@bredband.net
Nu måste jag göra i ordning mig för jobbet, ha en toppendag!

1 kommentar:

  1. Läs den hemlige kocken så får du veta lite mer om hur hanteringen av våra livsmedel går till och vad alla E gör med råvaran.
    Sonia

    SvaraRadera