bildspel

söndag 1 mars 2009

Idag har det hänt!

Idag har jag och Anders haft storstädning i barnens rum, hur skitigt kan det egentligen bli? och hur mycket leksaker är egentligen bara skit? Vi har SLÄNGT massor mot Lucas förtret. Han tycker man kan spara på allt!
Jag kan säga att efter denna dag känner jag av mitt bäcken, det värker och knakar varenda gång jag sja resa mig och gå. Hur ska det bli????
På eftermiddagen var Hugo på Felix bowlingkalas och då passade vi på att bjuda hem Malin och Hans på kaffe. ÄNTLIGEN!

Ibland känns det som att vi aldrig ses, men det bästa är att så fort vi ses är det som att det var igår. Vissa perioder går man nästa på varandra men nu var det ett tag sedan =)
Tänk vad vi kan umgås i sommar, hoppas du har en ledig dag sen till hösten så vi kan åka till stan och fika ;)
Nu har vi satt igång semesterplaneringen, och så klart blir det campinglivet! frågan är bara vart och när. Det besvärliga är ju att jag är beräknad 12 juli, fast jag räknar ju ändå med att gå över till den 1/8 ;)
Med lucas gick ju jag över 12 dagar och det var de längsta i mitt liv, ska börja aktivt i v 35 med igångsättning. Har ni några tips?????
Stackars Anders kommer inte att få en lugn stund ;) blir det för jobbigt får han väl ta en kasse över huvudet ;)
kram o godnatt!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Alltid lika roligt att träffa er!
    Längtar efter sommaren och vår campingsemester ska bli så mysigt. Vad mycket roligt som händer i sommar... ska bli så mysigt med lilla bebben!
    Du kommer förmodligen bli trött på mig när jag hänger hos dig varje dag och ska snosa på godingen.
    Ha en bra vecka!
    Kramar Malin

    SvaraRadera