bildspel

tisdag 24 mars 2009

Överraskningar är aldrig fel!

Nu ska jag bekänna en sak för er: igår hade vi möte på jobbet så mamma hade barnen eftersom Anders jobbade kväll. Mötet slutade kl 18 och då började även mammas porslinsmålning, vilket innebar att jag åkte från jobbet 17.50.
Jag stod längst in på parkeringen och bakom den står en lastbrygga, jag tog sats och backade tills det givetvis sa "bonk"
Åååååå nej, vad har jag gjort? jo det blev en buckla, en liten sådan men ändå. Såååå klantigt av mig.
Anders tog det med ro- phu!!!!
Idag har Anders varit föräldraledig med Lucas så de har varit i stan. Då köpte de en morgonrock till mig och nya sängkläder från hemtex- är han inte för gullig?
Jag hade nämligen sagt i förbi farten att jag tyckte de var fina och det hade han tagit fasta på =) Alltid roligt med överraskningar!
Nu ska jag krypa ner under täcket, godnatt!


1 kommentar:

  1. Det är inte så att Anders kan ha lite kurser så där på kvällstid, jag har en Björn att anmäla i sådana fall, han kommer nämligen inte ihåg ngt fast jag närapå visar vad jag skulle vilja ha. Nina

    SvaraRadera