bildspel

söndag 29 mars 2009

Söndag = slappar dag!


Den här helgen har gått i en rasande fart! Anders kom och hämtade mig på jobbet och vi åkte till maxi och helghandlade- jag kan säga att vi var inte själva ;)
Anders åkte vid 21 för att jobba natt, själv satt jag och tittade klart på let´s dance. Jag säger bara: vilket nummer Laila och Tobias- såååå himla fint.
På lördag morgon vaknade barnen vid 7 och då satte de sig och påskpysslade, allt för att Anders skulle få sova lite, trots att han kom hem vid 02,30 så gick han upp vid 8,20. Hela lördag förmiddag städade, rensade, röjde, tvättade vi. Vid 14 kom Carina och Hampus på en fika, hon är beräknad nu på lördag den 4/4 och var BRA stor- kände mig riktigt liten och nätt faktiskt. Men den dagen som jag sitter där svullen som en orangutang då är hon smal och fräsch igen.
På kvällen kom Cissi o Per med familj på middag, alltid lika trevligt att träffa er.
Och jag säger det igen, ni får gärna köpa samma väggdecoration, tar det som en komplimang. Du gav ju mig tipset om gardinerna till mitt vardagsrum. Ska försöka ta mig in till stan och kika någon dag.
Idag söndag ska jag förbereda inför två samtal som jag har imorgon, stryka upp tvätt, försöka komma på någon middag att laga- bäst att passa på nu när Hugo leker med Jacob och Lucas är hos Max och leker men lusten har inte fallit på mig än ;)

1 kommentar:

  1. Det märks att du jobbar på dagis...förlåt förskola. Jag skulle inte komma på tanken att köpa hem påskpyssel till kidsen. De gör så fina saker på dagis och i skolan.

    Kram

    SvaraRadera