bildspel

onsdag 4 mars 2009

större och större

Nu är bebisen 20 cm från huvud till rumpa och rullar omkring där inne. Ja det är ju inte bara den som blir större utan en annan börjar ju verkligen ta form.
Var på maxi och köpte presenter bla till Ivar och då hittade jag en söt liten body på lindex för otroliga 19 kr till bebisen- egentligen har jag absolut ingen brådska att köpa men den var ju såå billig :)
Anders mötte upp oss i stan, vi tog kvällsmaten på mc donalds- inte så bra men smidigt.
Imorgon slutar jag 14 och jag MÅSTE verkligen ta tag i min stryktvätt- typ 5 maskiner.
SÖKES: gratis hemsamarit!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad jag väntar på att den lilla/lille ska komma ut. Det är så härligt att få sniffa på de små godingarna. Det är alldeles för lång tid kvar.

    SvaraRadera
  2. Ring mig när du hittar samariten, jag behöver också stryka men det får nog bli min lördags syssla.Du växer på bra nu men det är ju så fint att vara gravid, lite tråkigt att man inte ska få känna en växande mage någon mera gång.

    SvaraRadera