bildspel

måndag 30 mars 2009

smärtlindring- i love it!

I natt har lucas haft ont, jag vaknade till vid 02,15 av att han gnydde att han inte kunde resa sig utan behövde hjälp.
Vi hade fått på honom en t-shirt innan han gick o la sig som nu var genomblöt av svett.
vi försökte få av den men insåg att det inte skulle gå, så jag hämta en sax till slut.Vi gav honom en till citadon som gjorde att han kunde sova lite bätre. Han ville sova hos oss så vi "bullade" upp honom med täcken och kuddar så han nästan satt upp, vilket resulterade i att jag och Anders delade på en halva av sängen och utan kuddar. Jag kan säga att det var inte den bästa natt jag har sovit och absolut inte med en stor tjock mage som behöver utrymme plus att jag svettas som en "klimakteriekossa"
Dagen har ändå varit bra, Malin kom ner med present till Lucas och han blev förstås superglad, mysigt att äntligen får sitta ner och prata med dig Malin, det var verkligen länge sedan.
Imorgon ska Anders vara hemma och vabba, då ska jag jobba!
Håller tummarna för att det blir en bra natt med mycket sömn, han fick en till citadon.
God natt!

2 kommentarer:

  1. Här kommer ett tips som du kan ha på bloggen
    http://www.widgetbox.com/widget/baby-ticker

    SvaraRadera
  2. Hoppas att natten blev lugn och att ni fick sova allihop. Förhoppningsvis ska väl smärtan avta snart! Ge honom en kram från fam Sjöberg!

    SvaraRadera