bildspel

onsdag 8 april 2009

växer......

Jaha då har man varit på mvc idag!
magen var 25 cm, hjärtljuden var 148, järnvärdet 110 så nu måste jag börja äta järntabletter, och vikten var oj oj oj 11 kg har jag gått upp. Var ska det sluta? har ju typ 13 veckor kvar =(
Barnet är ca 24 cm från huvud till rumpa och ca 1 kg.

Prata med min kära vän Carina och hon var beräknad den 4/4 och har nu gått över 4 dagar, hon var verkligen less på det- håller tummarna att det sätter igång snart.
Gulliga Anders var på Lindex och köpte mammatrosor till mig igår, fy alltså vilka fula trosor det är, ser ut som mormors ;) höga upp till brösten och med liten spetskant. Ja man kan ju inte skryta med att man känner sig sexig ;)

5 kommentarer:

  1. Det spelar väl ingen roll om du inte känner dig sexig. Om Anders köper "mormorstrosor" till dig så tycker han säkert att du är über-sexig i just såna.

    Kram

    SvaraRadera
  2. just nu är du vacker i allt du tar på dej.kram mamma

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Maggie! Du är alltid snygg och
    allt klär en skönhet vet du väl. Jag är säker på att Anders tycker du är sexig i vad du än tar på dig.Finns det något finare än en gravid mage? NEJ!!
    Hoppas det gick bra med lilla Lucas idag.
    Kram på dig vännen!
    Malin

    SvaraRadera
  4. Inse, anna...du _är_ vacker!
    raring...du är ju fin i vad du än sätter på dig,troligen även i ett par mammtrosor :)
    puss på dig anna å klappa din fina mage
    annelie

    SvaraRadera
  5. hehe du går in på min sida och kopierar de frågor som jag har där på det inlägget, Sen lägger du in det i din blogg och svarar på det=).. Hoppas att du förstår nu=).. Hoppas att allt är bra annars med bebisen och familjen=) Kram

    SvaraRadera