bildspel

torsdag 2 april 2009

Nu är jag riktigt less på detta sjukande!
Förra veckan var Lucas sjuk i feber och hosta, denna vecka är jag ju hemma för att han brytit nyckelbenet. Igår kom Hugo hem från skolan, hade 38,4 och hosta. I natt har han säkert haft över 39 för han var som ett element.
Lucas har väl sovit kanske lite bättre men varje halvtimma har jag varit inne hos honom och lyft upp honom för han kan fortfarande inte lyfta sig själv.
När kl var 02 fick han följa med och sova inne hos oss, dels för att jag inte orka gå upp varje gång som jag precis somnat och för att han hade kissat på sig i sin säng.
Borde nog egentligen känna mig tröttare men efter att jag har ätit fitline i en månad så somnar jag fortare, sover bättre och konstigt nog pigg när jag vaknar.
Jag vet ju med mig att kroppen ska genom gå utrensning och att vissa blir dåliga på ett eller annat sätt, det tar ju dessutom ett tag att stärka sitt immunförsvar.
Hoppas bara att det vänder snabbt för tanken är ju att jag ska ha tjejträff i morgon men är han sjuk ska Frida ta det istället. (info kommer till er som är berörda)
Nu är kl 7,30 och barnen sitter o tittar på tv, så nu ska jag ta tag i tvättstugan- konstigt nog har vi alltid så mycket tvätt att ta hand om, varje vecka dessutom ;)
Ut och njut med er av vårsolen idag /kram

4 kommentarer:

  1. Hej, säger Gudrun!

    SvaraRadera
  2. Nu har jag visat Gudrun hur hon kan kommentera våra bloggar... Hoppas att vi får många kommentarer från henne nu då!
    Ja, Anna! Du verkar ha ett hektiskt liv där hemma... Snart är Hugo frisk och Lucas är igång igen. Sommaren är på väg med stormsteg!
    Ha det så gott så syns vi!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  3. Ja på tal om sommaren... Du verkar redan ha varit där i år... Finns ett kort på dig i bildspelet från sommaren -09 ;)

    SvaraRadera
  4. Hoppas det gick bra med Lucas sen....
    Vilken rolig nyhet ni fick idag - glädjs med er!
    Sov så gott inatt nu då!!!!
    Kramar Maria

    SvaraRadera