bildspel

måndag 13 april 2009

Välkommen lilla Ella!

Äntligen kom lilla Ella ut! Carina och Jarkko har fått en tjej på 4835g 52cm.
Längtar så till att få se den lilla. Stort grattis till er alla. Kram i massor!

Igår var det en chockad dag, min kära vän fick ett epilepsi anfall och fick åka ambulans, har ej haft anfall sen hon var 12 år och får det nu efter 18 år.
Hon ringde mig på väg hem från sjukhuset och berättade, jag blev helt bestört, blev så ledsen.
Det var tur att hennes underbara man var hemma och kunde larma 112, man får sig verkligen en tankeställare. Det tråkiga är att hon inte får köra bil nu på lång tid.
Som tur var så gick det ändå bra, hon var väldigt trött efter och mådde illa, det var en tagen familj som jag hälsade på igår kväll.
Det enda som gäller nu är att hon tar det lugnt och är rädd om sig- vänner som hon växer inte på träd.

2 kommentarer:

  1. vän som du finns inte så många heller.kram mamma."ps krya på dej M, ds"

    SvaraRadera
  2. ojdå. tror nog att jag vet vem och hoppas att hon kryar på sig.

    Hälsa Carina och gratulera. Om Alvin blivit en tjej hade han hetat Ella.

    Kram

    SvaraRadera