bildspel

söndag 19 april 2009

Ha ha ha............. ett gott skratt förlänger livet!

Idag har jag verkligen haft en "slappar-söndag"
På förmiddagen var jag på källbacka gårds mässa, blev imponerad av deras lokal och den goda maten. Kan varmt rekommendera ett besök dit! Det är dit vi ska åka och fika när vi går hemma med våra bebisar =)
Anders har grejat i garaget, har förberett för att lägga klinkers och måla väggarna. Blir så fint, han kan han min man;)
Vi bjöd in oss själva på en fika hos Sofie och Marcus, det är så härligt att man bara kan komma och gå hos varandra, nja droppen kanske var att Anders kom i sina "pyjamasbyxor", då känner man sig verkligen som hemma. MEN, det var typ ingen förutom jag som brydde mig, de är väl antagligen så vana nu =)
När vi kom hem därifrån så kröp vi ner ALLA i badkaret- JA! det var trångt men jag kan säga att så mycket som jag skrattade då har jag inte gjort på länge.
DEt var fötter, armar och ben överallt, rätt som det är skriker Anders till och undrar vems tår som "sticker" in i hans rumpa =) ja det är sjuk humor men till och med nu när jag skriver detta kan jag inte hålla mig för skratt. Tänk er synen! En karl, två barn och en höggravid- vi var som packade sillar.
Imorgon blir jag "själv" på jobbet, Marita vabbar och Virpi är sjuk- krya på er!
Tur man har så snälla kollegor på andra avd som hjälper till och ändrar tider.

1 kommentar:

  1. Ha ha ha...jag ser synen framför mig när ni sitter i badkaret. Det folk kanske inte vet att det är ett alldeles normalt litet badkar ni har och ingen bassäng.
    Var ligger Källbacka gård? Har aldrig hört talas om den alls.

    Kram

    SvaraRadera