bildspel

onsdag 1 juli 2009

SEMESTER!!!!!

Nu var det ett tag sedan som jag skrev, det har fortfarande inte kommit någon bebis.
Det känns som att man verkligen har provat allt för att få igång det men icke då! Nu har jag istället bestämt mig för att njuta av den tid som är kvar, njuta av värmen, semester, hitta på saker med barnen, baka, fika, umgås med mina kära, shoppa och fram för allt bara ha det GÖTT! ;)
MEN man är ju så klart nyfiken på vem det är som bor i magen =) ska bli så mysigt med en bebis.
Måste bara säga att jag har haft världens bästa semester start, sol sol sol sol
börjar dagen med att gå upp vid 7, öppna dörrar och fönster, hämta tidningen, göra i ordning min morgondrink och sedan sätta mig ute och njuta av tystheten och den sköna temperaturen.
Ha en fortsatt trevlig sommarkväll
kram


2 kommentarer:

  1. Hej Hopp
    Japp nu är det semester, tusan vad gött.
    Hoppas att ni har det skönt och att ni inte smälter bort i värmen.
    Hälsa dina killar.
    Abbe

    SvaraRadera
  2. tre av samma räcker då blir det bra

    SvaraRadera