bildspel

söndag 19 juli 2009

En vanlig lördag!



Igår hade vi en arbetsdag, nä nu tog jag i lite. Anders har kämpat och slitigt med utbyggnaden av garaget HELA dagen, dessutom har han bara sovit 4 timmar men klagar inte. Jag har typ suttit och läst hela dagen med ett avbryt för middagen. Men sen var jag tvungen att ta tag i något och då fick de bli kanterna med trimmern.
På kvällen var vi en sväng i Mariestad och åt i hamnen. Barnen tog varsin våffla med godsaker på, jag en skagen baguette och Anders färska räkor med aioli och bröd- MUMS!

Som ni kan se på kortet så ligger den lille kvar i magen och vi undrar när den tänker komma ut, känns väldigt avlägset att vi ska få en bebis snart, känner liksom inget mer än jag har mycket sammandragningar. Ska till mvc på onsdag för kontroll igen, har det inte kommit nästa söndag så ska jag in till "ante" på mån den 27/7 för bedömning. Vad kommer det sig egentligen att mina barn vill ligga kvar såååååå länge? Det bästa är ju i alla fall att när bebisen väl har kommit så har man glömt detta.
Ha en bra dag / kram
src="http://signatures.mylivesignature.com/85723/annalindberg/e698307faa31724a491b9bdc10609489.png" border="0" />

2 kommentarer:

  1. Men nu kan han/hon komma ut. Vi är hemma igen i trygga Väring och jag har all tid i världen att komma och sniffa bebis.

    Kram

    SvaraRadera
  2. För står att du väntar. Jag tycker dagarna går så långsamt. Men jag har ju 3 veckor kvar innan jag kan börja vämta på alvar. Ha det bra. Kram Frida

    SvaraRadera