bildspel

söndag 5 juli 2009

Oj vad det vräker ner ute, men det är faktiskt mysigt tycker jag.
Man kan vara inne och mysa med gott samvete ;) funderar på om jag ska baka lite eller varför inte städa och putsa fönstren på insidan eller kanske sortera ut i min garderob,
Får se vad jag tar tag i.
Igår var jag, Hugo, Maria och Linus på IKEA i Jönköping, shoppade lite men inte alls så mycket som man brukar. Hittade en lampa som jag är väldigt sugen på men jag fick beslutsångest och kände att det är bättre att jag och Anders åker ner och kollar in den tillsammans, behövde också hem och mäta så den verkligen får plats i vardagsrummet eller i källaren. Den är 80 cm i diametern.

Nå vad tycker ni?
På kvällen var vi bortbjudna till Maria och André på grillat, tack för god mat, såsen var verkligen SUPERGOD!
Idag har Lucas varit på kalas och under tiden var jag hos Sofie och fika, men vi fikade nyttigt- vatten och äpple ;)

I fredags var jag på mvc och min barnmorska är helt farcinerad över att jag inte har svullnat något trots den 32 gradiga värmen, men det tackar jag fitline för- känns så himla gött!
kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar