bildspel

lördag 13 juni 2009

Skolavslutning!

Upp i ottan och göra sig i ordning inför årets skolavslutning. Det är alltid lika mysigt och nervpirrande. Snart är det dags för sommarlov!


Vi åkte sedan hem och firade med jordgubbstårta.
Idag har jag känt mig "konstig" i magen. Sammandragningarna har liksom ändrat karaktär, de gör ondare och trycker ner mot rumpan. Magen har varit mest hård hela tiden. Föst höll jag igång men sen gick jag faktiskt och vilade mig, men det kom sammandragningar ändå. Vid 15,30 åkte vi in till Aspö för att fira min lilla kusin som tog studenten. Där fick vi exotisk bricka mm super gott!
Anders åkte iväg och jobba så mamma och pappa körde hem oss. Lucas vill så gärna sova över hos mormor och morfar så det fick han. Jag och Hugo var hemma själva och myste framför talang på tv.n
Magen lugnade ner sig så inatt har jag sovit ganska bra.
Ha en härlig lördag!
kram

2 kommentarer:

  1. Oj då. Det låter som att magen gör sig redo på allvar. Jag satsar gärna en slant på att bebben kommer i tid den här gången.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det lilla knyttet kanske kommer tidigare tom så att mamma slipper gå i juli och pusta i högsommarvärmen.Skönt iallafall att varje vecka som går betyder att det närmar sig på riktigt.Ha det så skönt!! Nina

    SvaraRadera