bildspel

tisdag 16 juni 2009

"Boar"

Igår vaknade jag vid 8 och hade energi till tusen =)
Röjde i tvättstugan och började tvätta upp allt i korgarna, städa och röjde i kökslådorna, bädda rent i våra sängar, montera ihop skötbordet och gjorde i ordning det, strykte upp all tvätt, åkte till maxi och köpte present tll Åsa´s bebis var med barnen på Aspö gård och vid 14,30 var vi hemma igen. Det är härligt när den energin infaller sig, känner mig riktigt redig =) och inte nog med det, jag hade förberett maten genom att ta fram älgfärs från frysen på morgonen. Så när vi kom hem blev det älgköttbullar med potatis och gräddsås, ni må tror att jag samlar poäng hos min man nu ;)Egentligen undrar han nog hur jag orkar med tanke på att jag inte har haft denna energi när jag väntade Hugo och Lucas, men det är bara att tacka fitline för =)


Har läst ut boken med Sabina och den är verkligen läsvärd. Vilken fruktansvärd sjukdom cancer är, det är ju när det uppstår en onormal förändring i cellerna. Är så glad att jag åtminstone bygger upp nya celler med fitline, att vi gör vad vi kan för oss och våra barn.

Idag tisdag ska jag göra frukost, klippa gräset och baka en paj för snart kommer Maria och barnen på fika. Ha en toppen bra dag kära vänner.

kram

1 kommentar:

  1. Jag skulle kunna komma över en sväng efter jobbet en dag. Måndag?? Tisdag?? Har inga planer alls nästa vecka.
    Kram

    SvaraRadera