bildspel

torsdag 11 juni 2009

Lycklig!!!

Åååå vad allt känns toppen!
Var på mvc idag och fick det glada beskedet att plutten har vänt på sig och ligger nu som den ska- med huvudet neråt =)Huvudet var fortfarande lite ruckbart men inte mycket.
Magen har dessutom sjunkit så nu är det lite mera plats för maten.
Allt såg mycket bra ut, blodtrycket, järnet, vikten, sockret, urinet och framför allt bebben lät bra!
Kan man bli gladare? slipper både vändning och snitt =)
Idag har jag gjort nagelförlängning hos min kusin Amanda som är "ny-exat nagelbyggare"
Blev fint, tack Amanda!
Var även i stan och gjorde en massa ärenden och köpte mig även boken" livet kan inte vänta" med Sabina, vars blogg jag har följt. Ska nu lägga mig och läsa den.
Kommer jag rödsvullen till skolavslutningen i morgon så vet ni varför.
Godnatt!


1 kommentar:

  1. Vad härligt att allt är så bra! Oh du, det verkar ju bli ett bra litet barn, gör som mamma säger till slut! :)
    Gav mig på projektet att måla fransk manikyr på mig själv idag... vilken tid det tar att vara kvinna. Hade gärna överlåtit det åt din Amanda... :)
    Gäller ju att vara fin, ska till Bogrens på lördag!!!!
    Kram kram

    SvaraRadera