bildspel

onsdag 10 juni 2009

JIPPI!!!!!

TJOHOOOO!!!
Nu äntligen har jag jobbat min sista dag, återkommer feb-2011.
Låter helt otroligt så klart!
Ja jag ska väl inte sticka under stolen att det känns lite vemodigt så klart, säga hejdå till alla barn och föräldrar. Har fått så många lyckönskningar!
Men nu ska jag ta ett nytt steg i livet och bli tre barns mor =)
Vara hemma och njuta.........en sista gång. ( ja, för nu är det verkligen det)

Nu har jag snart gjort 36 fulla veckor och det känns ju så klart bra att det närmar sig sitt slut, och jag kan bara säga att jag mår fortfarande toppen, har inga direkta krämpor mer än att man är trött på magen som är STOR!
Det är ju helt otroligt att jag inte känner av fogarna men det har jag ju så klart fitline att tacka för. Har heller inte gått upp så mycket i vikt som de andra gångerna, och det är ju verkligen ett plus!

Igår tog vi beslutet om att bli med ny bil, en svart v70- ska bli kul att få hämta den, LÄNGTAR!!!!!!

Så vad ska man hitta på imorgon då, på min första semesterdag? p.o.p har ju rea kl 8, lucas ska vara hos tandläkaren 10,30 och 16,30 ska jag vara på mvc och kolla om lilla plutten har vänt sig tillrätta. Får se om jag orkar rean eller om jag kryper ner i sängen igen ;)

Nu ska jag och min kära familj gå ner och fira mackan som fyller 36 år,
Stort Grattis på dig!

1 kommentar:

  1. Åh vad skönt...
    Nu ska du passa på att njuta, njuta och njuta de sista veckorna. Snart är det fullt upp igen.
    Vi måste hinna med en träff innan bebben tittar ut. Vi kan väl höras om tid och plats.

    Kram

    SvaraRadera