bildspel

måndag 4 maj 2009

dagarna bara rinner förbi......

Redan måndag kväll, och denna dag går mot ända.
I fredags åkte vi med husvagnen till Ullared och shoppade, blev en hel del bebisgrejer som bl a amningskudde, påslakan till både vagn och säng, amnings-bh, skötväska mm sen hittade vi en hel del till husvagnen.
Tyvärr fanns det ingen plats på campingen så vi åkte till Apelviken i varberg istället.
Vad mysigt det är med husvagn egentligen (ja, det är nog ingen som har hört mig säga det för några år sedan) till och med jag är förvånad ;)
MEN! jag älskar verkligen våran husvagn, den är sååå fin och bra. Kul när man får inreda den fint =)
På lördagen var vi förbi Alexandra och Abbe i Gislaved- såå kul att träffa dem, det är som att vi alltid har känt varandra.
På söndagen hade vi barnkalas för Hugo tillsammans med Elian, det gick väldigt bra, trots att de var 13 killar.

Idag när jag hämtade Hugo på fritids så kändes han lite varm och klagade för huvudvärk, vi kom hem vid 16,30 då gick han och la sig. han kom upp och åt 3 pannkakor och sen somnade han igen och sover fortfarande fast kl är 20:10
Hoppas bara inte han blir sjuk, jag sa precis idag till Sofie att nu ska mina barn vara friska i 6 veckor så jag får en hel lön innan jag går på semester.
Tjiii fick jag, man ska aldrig säga nåt.

Idag fick Åsa en liten tjej, GRATTIS!!!!
Själv är jag nu i v.31 och det börjar sakta men säkert gå mot sitt slut.
ha en skön måndag/kram

2 kommentarer:

  1. Efterlyser lite bilder på fynden i Ullared. Visst var det okej med folk? Jag kände att det gick att röra sig obehindrat mest hela tiden. Så skönt....

    Hur länge jobbar du till innan du går på grav.ledighet? Får du ingen havandeskapspenning?

    Jag och Frida har tagit tag i återträffen med högstadiet. Det är ju 15 år iår. Den kommer att äga rum ngn gång under senhösten så att du kan vara med. Då har du kanske slutat amma.

    kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att hugo inte blir sjuk. Det är så tomt på jobbet utan dig! Visst är det mysigt att Åsa fick en liten tjej. Snart är det din tur- längtar att få se vem det kan vara =)!
    Kram Sofie

    SvaraRadera