bildspel

måndag 18 maj 2009

Jag och min mage......

Här kommer bilder på min "lilla" mage.
och ni som tror att jag ska ha snart så är jag i v.33 ;)
mår väldigt bra och känner mig pigg, har inga speciella krämpor mer än att man är osmidig och trött i kroppen. Med både Hugo och Lucas har jag varit sjukskriven från v.30 pga fogarna och att jag har öppnat mig så detta känns toppen.
Nu har jag även nedräkning, har endast 15 dagar kvar att jobba, slutar den 10 juni och går på 4 veckors semester- ska bli underbart!



5 kommentarer:

  1. Oj, vad fort det går. Nu börjar det hända grejer på riktigt. Skönt att du mår så bra den här gången. Måste bero på att det är en liten tjej därinne.....jag gissar på det iaf.....

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är sååå fin! En liten nätt kula tycker jag! Klart att det blir en tjej... eller?! Spelar ju ingen roll så klart. Jag tror ju att det beror på fitline, att du mår så bra =).
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är, jag är stolt att vara din mamma.

    SvaraRadera
  4. Vilken fin magen! Inte utan att man blir lite avundsjuk! När jag såg korten kom jag på att det var väldigt länge sedan som vi sågs. Härligt att allt är bra med er och vad brun och fin du är. Kram Cecilia

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha brun är jag MEN det är pigments förändringar i ansiktet som jag har fått av graviditeten. Ser nästan lite skitigt ut =)
    Klart vi MÅSTE synas snart.
    kram

    SvaraRadera