bildspel

torsdag 17 september 2009

Nu var det ett tag sedan som jag skrev, förstår inte riktigt vart tiden tar vägen. Nu när man går hemma ska man ju ha så mkt tid, eller är det inte så?
Anders hade stora förväntningar på sin kära fru att huset skulle vara i tipp topp och att maten skulle stå på bordet när han kom hem ; )
jaja jag kan väl erkänna att jag målade nog själv upp den bilden för honom =) han skulle få den perfekta frun....hihi....
Men håll med om ordspråket " det jag inte hinner idag kan jag ta i morgon, och det jag inte hinner då kan jag ta en annan dag"
Min stryktvätt som bestod av 6 maskiner hade jag som mål att stryka upp i måndags, men Lotta och Sandra kom över istället ofikade och då var den dagen "borta" sen har resten av veckan gått i den andan- FIKA med mina kära vänner. Idag torsdag var jag över en sväng på jobbet och fikade. Men på morgonen hade jag och Sofie vår mysiga frukost som vi har varje torsdag, men idag var även Maria med. TREVLIGT!!!!!
Här kommer lite bilder.......


några mer bilder blev det inte pga data strul =(
får försöka igen

1 kommentar:

  1. Att vara mammaledig är underbart men det är otroligt vad fort dagarna går!! Får ofta frågan -vad gör ni hela dagarna??
    Bra fråga men tiden flyger iväg =)
    kram sandra

    SvaraRadera