bildspel

söndag 6 september 2009

Kräftskivan hos Sjöberg´s

Igår hade vi den årliga kräftskivan, som denna gång var hos Sofie och Marcus.
Den som lämnar festen först får ha den nästa gång. Så nästa år blir det hos peter och Marita, inte för att hon blev dålig utan för att Peter låg hemma sjuk och längtade efter henne ;)
Festen började kl 16.30 med brännboll mot team BAGARN som var en annan fest mot oss som hette team SJÖBERG. Det lag som vann fick en stor skattkista föll med snacks. Sorgligt nog så vann andra laget men kul hade vi. Jag och en tjej från team bagarn var domare eftersom vi båda hade ammande barn. Men andra halvlek var jag med, det var riktigt skönt att få springa lite trots att jag hade helt fel bh för mina hoppande ammande bröst!
Efter matchen var det mat och kräftdax, sååå mycket god mat det var! Tack så jättemycket Sofie och Marcus för en lyckad och rolig fest!
Här kommer lite bilder från kvällen.




Partybruden Malin

Värdparet Sofie och mackan

Partybruden Nina




3 kommentarer:

  1. Åh vilken rolig fest det var! Längesedan man skarttade och dansade så mycket.
    Kul med brännboll! Synd att vi förlorade vi som kämpade så bra. Märks att konditionen inte är den bästa med den träningsvärken jag har idag.
    Ha en bra vecka så hörs vi! och tack än en gång för hjälpen med förberedelserna inför nästa fest. Tur att jag har dig gumman!
    Kram på dig!
    Malin

    SvaraRadera
  2. JA roligt var det,men fy vilket hemskt kort du la in på mig, är ju ingen skönhet men om jag kunde lära mig att inte le med hela ansiktet.....Nina

    SvaraRadera
  3. Jag är väldigt nöjd att du la in det äppelkindade kortet på mig! Jag menar... Hur snygg får man bli?!
    Tack så mycket alla som var på kräftskivan. Det var inte ont om glada miner och dansande fötter på den festen inte!
    kram Sofie

    SvaraRadera