bildspel

måndag 16 november 2009

Tacka vet jag FITLINE!

Livet som mammaledig är som sagt var underbart, tar dagen som den kommer. Träffar andra lediga mammor och fikar. Ja det är ju just det, man fikar en hel del =) på gott och ont ;) men det är mysigt.
Lucas har nu suttit och klippt ur BR-katalogen, klistrat på sin önskelista. Det var en hel del faktiskt.
I fredags tog han sin "svina-spruta" han var sååå nervös under hela dagen men när det väl var gjort så sa han att det inte var så farligt, "det stickte till bara"
Han fick inga biverkningar förutom lite feber på lördagskvällen.
I morgon tisdag ska Hugo ta den i skolan, hoppas att han med slipper biverkningarna.
V.49 är det dags för mig och Anders att ta den, bara att hålla tummarna för att man inte får influensan innan. PEPPAR PEPPAR så har inte vi varit sjuka eller förkylda på hela hösten, barnen har inte varit hemma från fsk/ skola. Det känns helt otroligt med tanke på förra året hade Hugo mkt frånvaro pga att han hade feber, förkylningar och ont i huvudet. Han har haft ont i huvudet ENDAST 2 ggr sen vi började med fitline den 8 mars. Känns så bra att man slipper proppa i honom alvedon.



3 kommentarer:

  1. Hej Anna! Jag är så glad för eran skull att fit line verkligen fungerar, men för min del så känns det inte så...jag mår inte bra, är sjukligt trött igen. efter bara 4 dagar med fitline såg det ju så ljust ut, så himla pigg, ingen huvudvärk och bättre i magen....men så har det mesta positiva försvunnit igen :( Huvudvär och magen är ff bättre, men tröttheten, deppigheten? yrseln? Kommer det verkligen bli bättre igen?

    Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. Du måste låta det gå en tid, vi hade ätit det i ca tre månader när utrensningen äntligen tog slut. Mycket beror i vilket skick man är i vid start. Vissa dagar var jag såååå trött.
    Ring gärna om du undrar över något, du kan öka mineralerna X3 per dag.
    kram på dig Annelie

    SvaraRadera
  3. Kika in på min sida. Nya egendesignade smycken och namnsmycken kommer upp hela tiden. En julklapp kanske?
    www.erturesmycken.blogg.se

    SvaraRadera