bildspel

torsdag 27 augusti 2009

Oj vad tiden går!

Oj vad tiden går fort när man har roligt ;)
Har inte hunnit med att uppdatera min blogg på lääänge.
Lille Harry har hunnit bli 5 veckor och väger ca 4200g och 55cm- stor kille!
Han är så snäll, sover på nätterna med lite matpauser.
Livet som mammaledig passar mig verkligen som handen i handsken just nu, så skönt att bara ta dagen som den kommer. Det blir ju förstås inga sovmornar med tanke på att Hugo ska till skolan men då kommer vi upp och får vardagsrutin.
Försöker bli lite redig nu med när jag ändå går hemma, så jag har redan hunnit med att plocka bär och gjort sylt, igår var mamma här och bakade bullar. Tanken var att vi skulle göra det tillsammans men jag fick sitta och amma en del.
Här kommer lite bilder från tiden som gått.

Kräfthelg med släkten!

Kräftskiva! Hasse och pappa försöker vara lika coola som Emil.


Min kusin Tobias lilla Moa som är född den 4/8

våran älskade Lucas har fyllt 5 år.




Paket från Stefan i USA- cross stövlar- så lycklig!

Lille Harry!

1 kommentar:

  1. Tänk vad tiden går fort! Harry är redan 5 veckor gammal! Passa på att njuta av mammaledigheten nu, riktigt ordentligt, för tiden går ju så fort som sagt...
    Ha det så gott och hälsa alla!
    Kram Sofie

    SvaraRadera