bildspel

onsdag 17 juni 2009

Stolt!

Idag har jag och några av mina kollegor varit och tagit emot ett kvalitetspris i pedagogisk dokumentation. Vi fick en ganska stor summa pengar som vi ev ska använda till studiebesök. Är väldigt stolt över Lerdala Förskola och vi som jobbar där, vi ska alla slå oss för bröstet ;)
Det var så roligt att vi fick detta avslut innan vår chef blir förflyttad till annan enhet, kommer att sakna dig Inger och ditt engagemang. Snyft!!! Du fick mig att utvecklas!




Kram

4 kommentarer:

  1. Grattis!!
    Såg allt bilden i dagens SLA.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Wihoo! Klart man blir stolt över oss!

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till er alla på Lerdala förskola!
    Klart att ni ska slå er för bröster! Ni är jätteduktiga.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Stort GRATTIS!!!!
    Jag är så stolt över er och jag är så glad och stolt att jag fått jobba tillsammans med er på den stora lilla förskolan på landet!
    Vad tråkigt att Inger ska flytta på sig...
    Massor av KRAMAR och lycka till i fortsättningen!

    SvaraRadera